Home » , » Selamat Datang Sahabatku Husam!

Selamat Datang Sahabatku Husam!

Written By Wadah Baru on Selasa, 30 Ogos 2016 | 9:00 PG

Oleh Mazlan Aliman

Selamat Datang Sahabatku Husam!

Mengenalinya sejak saya belajar di Kota Bharu Kelantan tahun 1983 lagi. Karismanya memang menyerlah. Bersamanya dalam Dewan Pemuda PAS Pusat dan Jawatan Kuasa PAS Pusat.

Ramai orang bertanya pada saya, bila Husam akan putuskan wadah baru selepas di pecat dari PAS. Saya katakan, akan tiba masanya nanti. Orang seperti Husam akan ada pertimbangan teliti. Beberapa kali bertemunya, saya faham 'cara dia'.

Tengahari tadi dapat berbual melalui talipon bimbit dengannya. Dia kata lama tak bersembang dengan saya. Dia harap saya hadir majlis makan malam esok.

 Saya berseloroh, kalau setakat makan malam, tak pergi la...
Dia akan buat pengumuman penting, sudah tiba masanya!

Tentu sekali saya gembira. Tokoh sepertinya, akan memberi impak besar, bukan sahaja pada parti, tapi rakyat keseluruhannya.

Bahkan, dia menyatakan hasrat ke Johor....negeri paling berpotensi mengalahkan BN!
Moga usaha kita di berkati Allah.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger