Home » » Sampai Bila Najib Akan Mengelak

Sampai Bila Najib Akan Mengelak

Written By Wadah Baru on Khamis, 3 Mac 2016 | 1:14 PTG

Sehingga ini sudah tiga kali akhbar perniagaan terkemuka dunia, The Wall Street Journal atau WSJ
mendedahkan secara terbuka ke seluruh dunia mengenai skandal kewangan yang melibatkan Najib Razak.

Pendedahan WSJ

1. Tentang wang berjumlah AS$681 juta atau RM2,600 juta yang didakwa dimasukkan ke dalam akaun peribadinya.

2. Mengatakan wang itu bukan derma daripada keluarga Diraja Arab Saudi, sebaliknya datang daripada beberapa akuan berkaitan 1MDB.

3. Terbaru ini, mendedahkan pula bahawa sebenarnya lebih AS$1 bilion atau lebih kurang RM4,300 juta telah pun dimasukkan ke akaun Najib.

Inilah binasanya apabila urusan diberikan kepada yang tidak selayak memegang jawatan. Sampai bila Najib akan mengelak dari menjawab kesemua pertuduhan tersebut.?

Sekurang-kurangnya jika betul Najib di pihak yang benar beliau sepatutnya menyaman WSJ untuk membuktikan beliau bersih dari sebarang penyelewengan dan korupsi salah guna kuasa.

Semua menyedari bahawa rakyat Malaysia kini sedang di himpit dengan pelbagai kesukaran hidup. GST, pelbagai cukai, kenaikan taraf hidup, kenaikan harga barangan, tol, Tabung Haji dan beberapa lain-lain ialah perkara yang sering di perdebatkan.

Malangnya masih ada lagi rakyat Malaysia yang tidak mahu menerima kenyataan bahawa segala-galanya berpunca dari sikap parti pemerintah yang sepatutnya diajar ketika menghadapi saat pilihanraya.

Akan berlakukah keberanian rakyat untuk menukar kerajaan Malaysia ketika PRU14 nanti..?
Admin

~UAA SUPPORTERS

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger