Home » , » Watak Zaharudin Muhammad Jatuhkan Pas Terengganu?

Watak Zaharudin Muhammad Jatuhkan Pas Terengganu?

Written By Wadah Baru on Rabu, 28 Oktober 2015 | 4:19 PTG

Oleh Husam Musa

Zaharuddin Muhammad nampaknya galak menulis sehari dua ni, nak pertahankan Kelantan dari jatuh.Caranya dengan menyerang saya.Jika dunia ilmiah dipilih, saya bersedia mengemukakan hujah saya mengapa Pas kalah di Kedah, dalam mana-mana seminar.

Sebahagian darinya pernah saya kemukakan kepada Lajnah Politik Pas Pusat enam atau tujuh bulan sebelum kekalahan itu termeterai.

Elok benar satu seminar diadakan untuk bedah siasat kekalahan sepenggal, bukan sahaja di Kedah bahkan juga Terengganu.

Itu gaya Al Qur'an ketika berbicara tentang kekalahan di Uhud dan Hunain.

Allah membedahnya sehingga ia kekal sebagai kajian post mortem sampai hari ini. Dengan cara itu, pelajaran boleh di tekuni.

Saya menunggu jika ada mana pihak untuk menganjurkan seminar kekalahan Kedah dan Terengganu dan hampir tewasnya Pas di Kelantan 2004.

Jika  Zaharudin dapat dijemput bersama, saya berterima kasih.

Ada pun ayat ayat dalam tulisan Zaharudin berbentuk ugutan dan unsur fitnah, saya telah pun mengarahkan peguam mengambil tindakan.

Bersama tulisan fitnah Ustaz Masri Yusuf, seorang guru YIK dan seorang petugas di pejabat Perhubungan Pas Negeri Sembilan untuk tindakan saman malu.

Bagaimana orang berpendidikan Islam boleh sewenang wenang memfitnah?

Tujuan belajar agama adalah untuk mencapai syurga tiba tiba larangan Allah terus dilanggar.

Bolehkah menuju syurga?

Husam Musa
15 Muharram 1437/27 Oktober 2015

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger