Home » , » Dialog Bersama Dato Husam Musa

Dialog Bersama Dato Husam Musa

Written By Wadah Baru on Ahad, 15 November 2015 | 11:27 PG

"Saya orang terbuang," ungkap Adun Salor, Datuk Husam Musa ketika memulakan bicaranya dalam program dialog "Demo Tanya Ambo Jawab" di Kota Bharu, baru ini

Bekas Naib Presien PAS itu berkata, beliau mengambil masa berdiam diri selama lebih dua tahun untuk menahan diri daripada mencampuri urusan kerajaan negeri itu selepas tidak dilantik sebagai exco.

"Dua setengah tahun saya mengizinkan kerajaan (Kelantan) ini berjalan, walaupun pada hari pertama saya tidak berada dalam pertadbiran kerajaan (negeri), saya telah dianggap sebagai musuh.
"Kata-kata yang dilemparkan kepada saya - ungkapan oleh orang besar-besar saya terima, tidak ada masalah.

"Biarkan saya ada satu laluan keluar daripada ‎kewajipan ini, anda semua boleh menikmati hidup sesuka hati anda," kata Husam secara sinis.

Ikuti Rakaman  Dialog 'Demo Tanya Ambo Jawab' Bersama Dato Husam Musa



0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger