Home » » Kes skandal lagi dahsyat dari IMDB..

Kes skandal lagi dahsyat dari IMDB..

Written By Wadah Baru on Khamis, 25 Ogos 2016 | 2:21 PTG

Oleh Zaharin Mohd Yasin

Saya bukan pemakan dedak. saya tulis apa saya suka, jika salah dari segi undang2, boleh dakwa saya, jika banyak wang.. samanlah saya.. yang penting sekarang perjuangan perut rakyat.

Semalam Najib Razak lancarkan LRT 3, dari Sungai Buloh ke Shah Alam.. Perunding Projek berikan kepada syarikat kilang buat meter air bernama George Kent dalam hari yang sama George Kent ditawarkan sebagai Kontrektor di MRT.

Mana dalam sejarah dunia.. dia perunding projek, dia tempat lain kontrektor dalam projek yang sama.. berbeza antara L dan M sahaja.. Hanya di Malysia.

Peliknya GK usahasama dengan CCCC, satu syarikat dari China yang disahkan oleh World Bank. sebagai syarikat penipu.

Syarikat ini ditawarkan Tender bukan kerana dia harga rendah. Harga rendah ditawarkanoleh syarikat bumiputra. Akhirnya dibuat keputusan eksekutif, GK diminta turunkan harga lebih rendah dari syarikat bumiputra.. tanpa di tender semula..

Senang nak jadi kaya dan menyamun.. Jika tak boleh bersaing, minta syarikat kroni.. turunkan harga. Kamudian menjerit akulah pejuang 'Agenda Memperkasa Bumiputra' tetapi sebaliknya syarikat bumiputra di pijak dan ditendang.

Maka ada atau tidak yang hendak mengiring aku ke Balai Polis buat aduan penyelewengan ini. Nak tengok adakah SPRM ini ada berani menyiasat kes ini atau setaraf dengan gay di lorong gelap.

Kes skandal lagi dahsyat dari IMDB..
Jalan Selimang
August 25.2016.

PETIKAN FB Zaharin Mohd Yasin

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger