Home » , » Megadeth: Terima kasih PAS kerana tidak berdemo

Megadeth: Terima kasih PAS kerana tidak berdemo

Written By Wadah Baru on Khamis, 4 Mei 2017 | 2:41 PTG

PETALING JAYA: Kumpulan trash metal Amerika Syarikat, Megadeth, berterima kasih kepada PAS kerana tidak menunjuk perasaan membantah konsert yang dijadualkan berlangsung malam ini di Stadium Negara.

Penyanyi utama Dave Mustaine di Twitter menjawab komen oleh seorang yang bernama Hasbullah Najib, yang berkata tiada tunjuk perasaan menanti konsert kumpulan itu malam ini.
“Terima kasih. Kalau ada lagu yang mengguris rakyat Malaysia atau agama, beritahu saya. Saya tidak mahu mengguris hati perasaan mana-mana pihak. Kami pernah potong lagu untuk China,” kata Mustaine.

Hasbullah berkongsi laporan Malaysiakini bertajuk “Pemuda PAS nafi anjur protes konsert Megadeth” di Twitter beliau, dan ditujukan kepada Dave.

PAS sebelum ini lantang langkah mengkritik pertunjukan beberapa artis antarabangsa, termasuk Selena Gomez, Metallica, Adam Lambert, Mariah Carey, Beyonce Knowles, Michael Learns to Rock, Rihanna, Avril Lavigne, Inul Daratista, Gwen Stefani, Scorpions dan Linkin Park.

Malah, konsert Selena Gomez tahun lepas disebutkan salah satu sebab PAS mahu memutuskan hubungan dengan PKR.

“Takkan kerana Selena Gomez kita nak berpecah belah,” kata Menteri Besar Selangor Datuk Seri Azmin Ali dipetik sebagai berkata.

“Saya cakap betul, saya tak kenal sangat Selena Gomez ni,” katanya lagi, dan menambah beliau hanya kenal lagu nasyid sahaja.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger