Home » , » PANGLIMA MALAYSIA akan memberi sokongan penuh kpd Parti Amanah Negara

PANGLIMA MALAYSIA akan memberi sokongan penuh kpd Parti Amanah Negara

Written By Wadah Baru on Selasa, 8 September 2015 | 4:07 PTG


Melihat dari perkembangan dan situasi politik semasa , PANGLIMA MALAYSIA terpanggil untuk membuat satu kenyataan rasmi bg berjalan bersama peredaran kehendak rakyat mengikut persetujuan bersama.

Setelah susunan ahli jawatan kuasa yg baru PANGLIMA MALAYSIA disusun setelah pertelingkahan dalaman politik PAS dan perselisihan faham dalam organisasi maka kami dengan ini sebulat suara menyokong penuh penuh penubuhan Parti Amanah Negara berteraskan Harapan Baru bg bersama dengan suara rakyat.

Umum telah ketahui bahawa setiap perjuangan itu harus berlandaskan islam dan islam itu sendiri mengatakan perlu bersama dengan hak rakyat mengikut arus islam yg telah termaktub dan sedia ada.

PANGLIMA MALAYSIA akan memberi sokongan penuh kpd Parti Amanah Negara dan akan membantu segala amanah rakyat untuk suara rakyat itu dipedulikan semua pihak.

Segala isu2 rakyat yg akan dibangkitkan oleh PANGLIMA MALAYSIA selepas ini dengan secara tidak langsung kerjasama terus untuk membantu HARAPAN BARU @ Parti Amanah Negara.

Dengan itu , kami mengalukan2 sesiapa sahaja yg berminat bersama ngo PANGLIMA MALAYSIA bg memudahkan urusan mengeluarkan isu2 bg kepentingan rakyat.

Muain Ahmad Syukri
Tim Presiden
PANGLIMA MALAYSIA
Pertubuhan Angkatan Amilin Malaysia
DEMI ISLAM ☆ DEMI RAKYAT ☆DEMI MASA DEPAN

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger