Home » » Ikram ingatkan usah cemburu dengan Harapan Baru

Ikram ingatkan usah cemburu dengan Harapan Baru

Written By Wadah Baru on Khamis, 16 Julai 2015 | 11:21 PTG

Pertubuhan IKRAM Malaysia (IKRAM) konsisten menyokong kepelbagaian parti-parti politik yang bakal hadir ke Parlimen Malaysia dari masa ke masa. Konsep dwiparti yang mewujudkan semak dan imbang  akan benar-benar menguntungkan negara dan rakyat Malaysia.

IKRAM merasakan semua NGO yang diwujudkan, selagimana memelihara dan menghormati Perlembagaan Malaysia, Rukun Negara dan Perjanjian Malaysia dengan objektif dan aktiviti  yang tersendiri, tentunya sedikit sebanyak boleh memberikan keuntungan yang sama.

IKRAM akan kekal mengadakan ‘engagement” dengan pelbagai pihak termasuk PAS, UMNO, PKR, DAP dan pelbagai parti politik dan NGO lain.

IKRAM bersama ahli-ahlinya yang terlatih dan berpengalaman, serta berbekalkan dengan ilmu Islam dan  ilmu-ilmu lainnya akan cuba mengurus sebarang perbezaan ketika berinteraksi dengan mereka.

Maka, IKRAM dengan ini mengalu-alukan kelahiran GERAKAN HARAPAN BARU; sebuah NGO yang mendukungi Islam yang syumul dengan pendekatan yang inklusif, progresif dan peduli kepada rakyat.

IKRAM ingin mengingatkan pelbagai pihak agar tidak perlu cemburu, sempit fikiran, sebak dada dan merasakan HARAPAN BARU sebagai pesaing mereka, kerana mereka adalah satu lagi suara gelombang rakyat yang muncul dengan membawa pemikiran yang bakal menguntungkan negara dan ummah.

Ustaz Haji Hasanuddin Mohd Yunus

Timbalan Presiden Pertubuhan IKRAM Malaysia

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger