Home » , » Aku amat berharap...

Aku amat berharap...

Written By Wadah Baru on Isnin, 14 September 2015 | 2:49 PTG

Oleh Aris Awang

1. Ada orang berjuang demi survival politik idealogi perjuangan parti yang disertainya.
Jika berjaya ia akan merasa puas, walaupun dirinya sendiri tumpas.
2. Ada orang berjuang demi survival politik dirinya sendiri.

Jika berjaya ia akan merasa puas, walaupun ideologi dan partinya sendiri tumpas.

Aku masih memilih yang pertama ketika di parti lama dan juga di parti AMANAH yang baru.

Kepada anda yang memilih AMANAH sebagai denai baru aku amat harapkan sama juga seperti aku.

Biar kita tumpas dihapus, namun obor AMANAH dapat dikumandangkan seantero dunia!!!

Aris Awang
Setiausaha
Parti Amanah Negara
(Parti Pekerja-Pekerja Malaysia)
Peringkat Negeri Kedah

0 ulasan:

Catat Ulasan

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger