Home » , » Fokus Agenda Besar Pakatan Harapan, Jangan Sibuk salahkan Orang

Fokus Agenda Besar Pakatan Harapan, Jangan Sibuk salahkan Orang

Written By Wadah Baru on Ahad, 4 Oktober 2015 | 2:29 PTG

Oleh SALAHUDDIN HJ AYUB

1. Semua parti-parti pembangkang tidak terkecuali AMANAH hendaklah sentiasa melakukan koreksi diri dan fokus kepada agenda besar yang menjadi harapan rakyat sekarang ini.

2. Ini adalah keperluan yang mendesak ketika ini daripada sibuk menuding jari kononnya orang lainlah yang membawa angkara perpecahan dan masalah kepada parti sendiri.

3. Menyalahkan penubuhan PAKATAN HARAPAN sebagai punca pergolakan dan perpecahan tanpa melakukan muhasabah dan penambaikan serta nilai tambah, adalah merupakan sikap yang terbelakang yang jauh sekali gagal untuk memimpin perubahan masa yang semakin kritikal.

4. AMANAH berpandangan pintu  rundingan dan meja perbincangan sentiasa terbuka luas kepada semua parti-parti pembangkang di negara ini untuk berbincang tentang kepentingan rakyat dan negara.

5. AMANAH sebagai pemain baharu dipersada politik tanah air akan sentiasa melakukan koreksi diri untuk memperkukuhkan peranan kami dalam PAKATAN HARAPAN. Janganlah kita leka menyalahkan orang lain dan tidak mekakukan apa-apa sumbangan untuk sama-sama melaksanakan agenda besar PAKATAN HARAPAN yang menjadi aspirasi rakyat ini.

SALAHUDDIN HJ AYUB
Timbalan Presiden Parti Amanah Negara
4 Oktober, 2015

0 ulasan:

Catat Ulasan

Follow by Email

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger