Home » , » Kabinet baru Pas sesuai bantah konsert Salena Gomez je

Kabinet baru Pas sesuai bantah konsert Salena Gomez je

Written By Wadah Baru on Rabu, 10 Mei 2017 | 12:58 PTG

Kabinet baru PAS dilihat sebagai kabinet yang mampu membantah konsert Salena Gomez sahaja bukan untuk melawan BN dalam pilihan raya umum ke 14 nanti, kata ahli parlimen Sepang Mohamed Hanipa Maidin.

Dalam satu posting di facebook, peguam itu menulis, "itu pun kalau Pas masih lagi nak lawan BN!"
Katanya, apabila beliau melihat kabinet baru Pas, "maaf saya tak nampak kabinet ini lah yang sesuai untuk kemudi Pas dalam PRU14 nanti."

Apa pun alasan Pas, katanya, ketiadaan tokoh hebat dan berpengalaman seperti Datuk Mustafa Ali yang mesra di Cikgu Pa je, ia satu kerugian besar pada Pas.

"Bila diganti Cikgu Pa dengan setiausaha politik Presiden Pas sebagai pengarah pilihanraya Pas Pusat, saya hanya boleh geleng kepala je.

"Saya dan kawan-kawan dalam Amanah tahu sangat kemampuan dan kehebatan Cikgu Pa dibandingkan dengan mantan SU Presiden Pas.

"Maaf, macam langit dan bumi," kata peguam yang selama ini banyak membela PAS di mahkamah termasuk membela presiden PAS sendiri dalam satu kesnya di London.

Pas sebelum ini membantah konsert Salena Gomez yang dianjurkan di Shah Alam.

Penganjuran konsert ini telah dijadikan antara sebab oleh pembahas dalam muktamar Pas ke 63 mengapa PAS perlu memutuskan hubungannya dengan PKR yang menjadi rakan kongsi utama kerajaan negeri Selangor.

1 ulasan:

  1. We dont talk anymore..
    We dont talk anymore lime we used to be...

    Salena gomez feat charlie puth

    BalasPadam

 
Copyright © 2015 Wadah Baru - All Rights Reserved
Proudly powered by Blogger